תקנון ומידע שימושי

מידע חשוב!

  • ניתן לרכוש כרטיסים באתר האינטרנט שכתובתו hth.co.il  ובקופת התיאטרון בטל': 03-5023001
  • לאחר הרכישה באתר תקבלו אישור הזמנה למייל.
    כרטיסי הכניסה למופע ישלחו בהודעת אס אם אס כ-24 שעות לפני המופע, אותם יש להציג בכניסה לאולם. 
    * שימו לב, הכרטיס אינו מהווה תזכורת.
    ביטול כרטיסים עד 24 שעות לפני מועד המופע.
  • בתיאטרון חולון, אנו מתחילים את ההצגות והמופעים בזמן!  כדי להימנע מאי נעימות, מומלץ להגיע כחצי שעה לפני תחילת האירוע.
  • המאחרים יופנו למקומות הפנויים באולם.
  • מקומות באולם 1 לכסאות גלגלים – בשורה 14, ניתן לפרק כסאות האולם עבור כסא גלגלים, בתיאום מראש – נא לפנות לקופת התיאטרון 03-5023001   [email protected].
  • השימוש והצילום במכשירים ניידים במהלך המופעים באולם – אסור בהחלט.
  • כל אדם (בכל גיל) חייב בכרטיס, כולל מלווים של אנשים בעלי מוגבלויות
  • הכניסה עם נשק להיכל מחייבת הצגת תעודה נושא נשק
  • הכנסת מזון ושתיה לאולם אסורה בהחלט.

משלוח מסרונים לפני הצגה:
תיאטרון חולון מתזכר באמצעות מסרונים, יום לפני ההצגה, מידע אודות מועד ההצגה ומקומות הישיבה. יחד עם זאת, האחריות על הנוכחות באולם במועד שנקבע היא על הצופה בלבד.

הטבות ומחירים מיוחדים
תושבי חולון ואזרחים ותיקים – זכאים להנחה מהמחיר המלא להצגות תיאטרון רפרטוארי.

  • קבלת ההנחה מותנית בהצגת תעודת אזרח ותיק או תעודת זהות. 
    פרטים נוספים במחלקת שירות הלקוחות.
  • הנחות לוועדי עובדים, מוסדות, ארגונים, קבוצות ומועדוני הטבה, יש לברר ישירות מול הוועד.
  • לרכישת כרטיסים מרוכזת לקבוצות וארגונים יש לפנות לקופה 03-5023001.


מופעי אמרגן/ השכרות אולם:
חלק מהמופעים המתקיימים בתיאטרון חולון, שייכים לאמרגנים או משרדי כרטיסים, המקצים מספר שורות למכירה בתיאטרון. הנהלת התיאטרון, אינה אחראית לתכנים במופעי אמרגן והפקות פרטיות ולאיכותן.  

הצגות ילדים
כל צופה, בכל גיל חייב בכרטיס
לא ניתן להכניס עגלות, אוכל ושתייה לאולמות.

מחלקת שירות לקוחות ומנויים, עומדת לרשותכם:

טלפון: 03-5023001/2/3 | פקס: 03-5023019 | דוא"ל [email protected]

שעות קבלת קהל קופה/מנויים ושירות לקוחות:

ימים ראשון ורביעי – הקופה תהיה פתוחה לקבלת קהל בין השעות  10:00 – 16:00  

*בימים ראשון עד רביעי בין השעות 09:00 – 19:00  ובימי חמישי בין השעות 09:00 – 17:00 – יינתן שירות באמצעות הטלפון והדוא"ל בלבד! **

במקרים בהם יתקיימו אירועים, תהיה הקופה פתוחה עד לפתיחת האירוע)

בימי שישי – אין קבלת קהל (למעט במקרים בהם יתקיימו אירועים).