תזמורת ירושלים

תזמורת ירושלים- מזרח ומערב - מציגה 3 קונצרטים בשעה 20:30, מתרבויות אגן הים התיכון

תזמורת ירושלים- מזרח מערב – 3 קונצרטים ביום ה' בשעה 20:30 – אולם 1

תזמורת ירושלים מזרח ומערב (לשעבר האנדלוסית ירושלים) מפיקה ומבצעת תכניות מוזיקליות מגוונות מתרבויות אגן הים התיכון וסביבותיו. מקאמים ומקצבים מזרחיים פוגשים מצלול והרמוניה מערביים וביחד יוצרים תמהיל, החוגג את עושר הקולות.

בתזמורת חברים נגנים מהטובים בעולם בכלי נגינה מסורתיים, אתניים וערביים קלאסיים, לצד חטיבת כלי קשת, כלי הקשה וכלי נשיפה, המאפשרים ביצוע יצירות מורכבות- החל מקלאסיקה מצרית, דרך פלמנקו ספרדי, מוזיקה יוונית, עיראקית ותורכית. בכל קונצרט יתארח אומן אורח.

אמנים אורחים: שלומי שבת, שרית חדד, תמיר גרינברג.

 

תחנות בזמן – שלומי שבת

גם ארבעה עשורים של קריירה של קריירה מוסיקלית לא מצליחים למסמר את שלומי שבת על נקודה אחת בציר שבין מזרח למערב. יש בו רוק ויש בו וסול, הקול שלו מלא בלוז ונוטף עסיס מזרחי. שלומי שבת הוא אחד הייצוגים המושלמים לסיפור המורכב, המרובד והצבעוני של המוסיקה הישראלית. בקונצרט פתיחת העונה שלנו הוא מביא אל הבמה, לצד יצירותיו הגדולות,  את המקורות הטורקיים, את הפולקלור המסורתי של הלאדינו ואת ההשפעות הרומנטיות של המוזיקה הערבית, שיחד יוצרים מרבד מסחרר ונוסטלגי .

יום חמישי 2.11.2023 | 20:30

 

שרית חדד שרה זהר ארגוב

בהתמדה ובהצלחה חסרות תקדים שרית חדד חצבה לעצמה מקום של כבוד בהיכל התהילה הישראלי, ושילבה בייחודיות מפוארת את צלילי המזרח שהביאה מהבית עם אלמנטים נוספים מהתרבות הישראלית וההשפעות העולמיות שחדרו אליה. את העומק הנפלא שבהגשה שלה ואת היכולות הפנומנליות היא מביאה לקונצרט שכולו השירים היפים של זוהר ארגוב.

יום חמישי 22.2.24 | 20:30

 

HEARTBREAKER תמיר גרינברג

את השם תמיר גרינברג אנחנו שומעים כבר שנים,אבל כשראינו אותו על הבמה של "הכוכב הבא" היינו חייבים לעשות יחד איתו משהו מיוחד. משהו בנוכחות הכובשות שלו, בקול המופלא שלו ובהגשה הייחודית מצליח לרגש רבבות של לבבות ולסמן מסלול של כוכב מקומי חדש.במפגש הזה בין תמיר לבין המאסטרו שלנו תשמעו איך המפגש בין השפות והסגנונות שלהם צובע את השירים של תמיר ואת השירים שתמיר אוהב בגוונים חדשים ומפתעים.

החיבור הזה, בין תמיר והתזמורת שקורה הפעם באנגלית, טס עם המוזיקה מעל לגבולות ומוסכמות וייקח אתכם למסע ססגוני ומקפיץ במיוחד מסביב לעולם ובחזרה.

יום חמישי 16.5.24 | 20:30

 

לגימלאים תעריף מיוחד בקופת התיאטרון. פרטים נוספים בטלפון 03-5023001/2

 

*

ועדי עובדים
רוצים להיות מעודכנים?

    בואו להיות ראשונים!

    קבלו עידכונים וחדשות בדוא"ל לפני כולם!