הסבר על השימוש במינוי ומדיניות ביטולים

מנויים יקרים,

 

כינסנו מידע מפורט וחשוב אודות הדרכים למימוש נכון ויעיל של כרטיסי המנוי שברשותכם לסדרות השונות.

אנו ממליצים בפניכם לעיין במדריך. תוכלו למצוא בו תשובות לשאלות רבות ולהפיק את המירב מהמנוי שרכשתם .

מאחלים לכם עונת תרבות ואמנות עשירה ומהנה, ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

 

 

      מהו תוקף המנוי?

  • לכל הסדרות הקבועות התוקף הינו 12 חודשים- מתחילת ספטמבר ועד סוף אוגוסט.

למחדשים תנתן הארכה של 6 חודשים לשם ניצול יתרות המנוי. משמע עד סוף דצמבר.

  • תוקף מנוי פתוח (ללא מקומות קבועים) הינו שנה מיום עשייתו.

 

      איך עוקבים אחרי יתרות המנוי?

  1. בפנייה לנציגת שירות במחלקת שירות לקוחות וקופה.
  2. באתר התיאטרון:hth.co.il  בכניסה ל"חשבון שלי". זהו שירות המאפשר לכם קבלת פירוט על ההצגות/ מופעים שכבר הייתם ועל היתרות העומדות לזכותכם. ניתן גם להזמין כרטיסים על חשבון היתרות.

 

איך עוקבים אחרי פרסום ומידע?

  1. אחת לארבעה חודשים, אנו שולחים לביתכם בדואר, תוכנייה המרכזת את כל אירועי ותכני סדרות המנויים ואירועים נוספים. במידה ולא הגיעה התכנייה לביתכם, אנא פנו אלינו ונשמח לשלוח שוב.
  2. לתשומת לבכם: שינויים ועדכונים עשויים לחול בתכנית האירועים הנשלחת אליכם. לפיכך, אנו ממליצים בפניכם להתעדכן באופן שוטף באתר תיאטרון חולון hth.co.il.
  3. מידע נוסף מטעם התיאטרון ו/או מטעם אמנים המופיעים בו, אודות אירועים המתקיימים

בתיאטרון, מתפרסם מעת לעת בעיתונות המקומית והארצית.

  1. ניתן להתרשם בתכנים/ מבצעים במדיות החברתיות כגון פייסבוק, גוגל.
  2. אם תמסרו את האימייל שלכם, נשמח למסור לכם את המידע.
  3. תזכורות ב- M.S-

תזכורת תישלח לטלפון הנייד שלכם יום לפני מועד הארועים שבמסגרת סדרות המנויים.

לתשומת לבכם: תיאטרון חולון אינו מתחייב לשלוח תזכורת  לכל הצגה/מופע במסגרת המנוי.

                אי-קבלת תזכורת ב- S.M.S, אינה מהווה עילה להיעדרות מהצגה/מופע.

    

     מהם כללי הביטול של סדרה?

  • בקשה לביטול יש להגיש בכתב, באימייל או בפקס בצירוף מסמכים רלוונטיים ונימוקים לבקשה.
  • ביטול מנוי והחזרים כספיים מותנים באישור הנהלת התיאטרון.
  • במקרה של ביטול מנוי לאחר 14 יום מיום הרכישה, ולאחר אישור הנהלת התיאטרון, יינתן 

           החזר כספי בניכוי דמי רישום בסך 50 ₪ למנוי, ובניכוי עלות ההצגות/ מופעים שמומשו   

במסגרת המנוי.

 

     מהם כללי הביטול של אירוע?

  • מנוי המבקש לבטל את הגעתו לאחד מאירועי הסדרות, מתבקש להודיע על כך למחלקת שירות לקוחות, לא יאוחר מ- 24 שעות לפני מועד האירוע.
  • אי-הודעה על ביטול הגעה, משמעותה חיוב כרטיס המנוי, כאילו נכחתם באירוע.
  • משהודעתם על ביטול הגעתכם למופע, לא תוכלו להשתמש במקומותיכם באותו היום.
  • השארת הודעה קולית במערכת הטלפון, אינה מהווה אישור לביטול אי ההגעה.

 

     למה אפשר לנצל את היתרה?

  • ביטול ההגעה כנדרש לאחד מאירועי סדרת התאטרון, המוסיקה והזמר- מזכה בהצגה חלופית/                 ערב זמר או מוסיקה חלופי/ הרצאה או מפגש חלופי, לא כולל מופעי אמרגן, מופעים משותפים או  אירועי פסטיבלים.
  • ביטול ההגעה כנדרש למפגש או הרצאה- מזכה במפגש אחר מתוך סדרות ההרצאות, או לחילופין להצגה/ ערב זמר ומוסיקה (במסגרת סדרות המנויים), בתוספת תשלום של 20 ש"ח לכרטיס, לא כולל מופעי אמרגן, מופעים משותפים או אירועי פסטיבלים.

 

       איך מזמינים כרטיסים?

  • ניתן לפנות לקופה הן פרונטאלית והן טלפונית. בכל פנייה נבקש מכם למסור פרטים אישיים אישיים (כגון: מס' לקוח, שם משפחה ושם פרטי, כתובת , מס' נייד וכו').
  • אמצעים נוספים לפנייה אלינו הם: מכתב, פקס, דוא"ל, אופציית "צור קשר" באתר התיאטרון. חשוב לפרט בפנייתכם את פרטיכם האישיים ולקבל אישור על משלוח הפנייה מהקופאית.
  • יצירת הקשר באמצעים אלו אינם מהווים הזמנה. ההזמנה תקפה רק לאחר אישור הקופאית.
  • לא ניתן לשמור מקומות ללא תשלום.

 

      איך מקבלים את הכרטיסים שהוזמנו?

  • חשוב ביותר! יש להביא את כרטיס המנוי בכל ביקור בתיאטרון.
  • איסוף הכרטיסים מהקופה מבעוד מועד, יחסוך לכם המתנה מיותרת ביום המופע.
  • במידה ועליכם לאסוף כרטיסיכם מהקופה ביום ההצגה/המופע, נא הקפידו להגיע לתיאטרון לפחות 20 דקות לפני תחילת ההצגה/מופע.
  • במידה ורכשתם את הכרטיסים באמצעות אשראי, נא הצטיידו בכרטיס האשראי או במספרו.
  • חצי שעה לפני תחילת אירוע, תתבצע בקופה מכירת כרטיסים לאותו אירוע בלבד!

 

למאחרים! הכניסה תותר דרך כניסת המאחרים בליווי הסדרן והישיבה הינה על בסיס מקום פנוי.

  • במקרה של אובדן/ גניבת כרטיס מנוי, יש לפנות למח' שירות  לקוחות לשחזור כרטיס 

            המנוי, בעלות של 10₪ לכרטיס. במקרה של גניבה, יש להציג טופס תלונה במשטרה.

 

האם יש נגישות לאולמות?

  • נגישות נכים לאולמות התיאטרון, למחלקות ולקופת התיאטרון.
  • אזניות לכבדי שמיעה באולמות התיאטרון.

 

 

 

 

הנחות ומחירים מיוחדים

  • גמלאי חולון זכאים להנחה של 50% ברכישת כרטיסים להצגות ומופעי התיאטרון במסגרת סדרות המנויים, (למעט הצגות ומופעים בפסטיבלים).
  • לועדי עובדים, קבוצות מאורגנות, נכים- הנחות מיוחדות.
  • לחיילים/ות בשירות חובה שהינם תושבי חולון, כניסה חופשית לכל הצגות התיאטרון, על בסיס
  •  מקום פנוי ובהצגת תעודת חוגר, למעט הצגות ומופעים בפסטיבלים.

 

מחלקת שירות לקוחות וקופות

 

צוות מחלקת שירות לקוחות וקופה עומד לרשותכם לצורך הזמנת כרטיסים, בירורים, אישורים ועושה ככל יכולתו על מנת להציע לכם שירות טוב, אדיב ומהיר.

אנו לוקחים את נושא השירות כמוטו מרכזי המנחה אותנו בעבודה ומנסים בכל דרך לייעל את השירות. נשמח לקבל הערות, הארות והצעות בכל דבר ועניין.

 

 

שעות פעילות מחלקת  שירות לקוחות

 

ימי א'-ה': בין השעות: 9:00-19:00

ימי ו' וערבי חג: בין השעות: 8:30-12:30

 

טל':  קופות 03-5023001-2-3

פקס: קופות 03-5023019

מיילים:

sherut1@hth.co.il– ענת חורי- מנהלת מח' שירות לקוחות

- קופות kupot@hth.co.il       

- אנה פארי- פניות הציבורsherut2@hth.co.il

 

ט. ל. ח. הזכות לשינויים שמורה.

קווי אוטובוסים המגיעים למשען לב חולון

קווי אגד
חולון - תל אביב 88
חולון - תל אביב 76
חולון - תל אביב 271
חולון - תל אביב 489
ראשל"צ      חולון 2
ראשל"צ      חולון 2 א'
ראשל"צ      חולון 95
קווי דן
חולון - תל אביב 89
חולון - תל אביב 289

 קווי אוטובוסים המגיעים לבית שטיינברג חולון

קווי אגד
חולון - תל אביב 88
חולון - תל אביב 271
בת ים - חולון 11
ראשל"צ - חולון 2
ראשל"צ - חולון 2 א'
ראשל"צ - אזור 95
קווי דן
חולון - תל אביב 89
חולון - תל אביב 172
חולון - תל אביב 3
לתכניה המלאה

לחצו כאן

רוצים להיות מעודכנים?




בוא להיות ראשונים!

קבלו עידכונים וחדשות בדוא”ל לפני כולם!